Środa, 21 grudnia 2011 Kategoria Po mieście.

Znowu na rowerze.

W nocy niestety spadło trochę mokrego śniegu, co nieco mi popsuło radość z odebranie roweru z Mad Bike po gruntownym remoncie. Prace naprawcze wykonano szybko i dobrze, co mogłem sprawdzić w czasie wycieczki pod Tanowo. Szczeciński odcinek ścieżki rowerowej czyli do Pilchowa był oczyszczony, natomiast gmina Police swój odcinek ścieżki pozostawiła bez działania.

Jutro, zapewne będę do późna w pracy, więc dziś, po dniu przygotowań do świątecznego stołu, z ochotą wsiądę na chwilę na rowerek. Będę ostrożna :)
- 15:28 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj
Niestety jest mokro, krawężniki przysypane śniegiem, wiec trzeba jeździć bardzo ostrożnie - jutro ma być znowu cieplej i pewno śniegu już nie będzie, bądź ostrożna.
- 15:21 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj
Mój rowerek też już jest do odebrania, ale nie odważyłam się pożyczakiem na podróż z Przecławia do MadBike. Później zrobię małą pętelkę ale swoim rowerkiem. Mam nadzieję, że nie jest za bardzo ślisko.