Sobota, 31 grudnia 2011 Kategoria Wokół Szczecina

I to by było na tyle.

Przy doskonałej pogodzie pojechałem dziś przez las na Głębokie skąd kolejno przez Pilchowo, Tanowo, Tatynię, Jasienicę, Uniemyśl do Trzebieży a wracałem przez Police, Siedlice, Pilchowo itd. Było ciepło, wiatr tym razem nie hamował jazdy a na trasie (przed południem) ruch samochodów był mały.

To widok spod Tanowa - bliski jest czas połączenia odcinków ścieżki rowerowej.

Uroczy pies spod Tanowa, wpierw bacznie mi się przyglądał a jak odjeżdżałem zaczął szczekać.

Centrum wsi Tatynia a na horyzoncie komin Zakładów Chemicznych Police.

Janusz udanych wypraw asfaltowych, po bezdrożach, po górach, po płaskim, nad jezioro, nad morze, nad rzekę, na łąkę, palcem po mapie czyli jednym słowem mówiąc udanego roku 2012
- 10:05 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj
no to następna jazda ...w przyszłym roku !!!!! ojej , jak ten czas leci !!!!!!!!!!! Miłej nocy Sylwestrowej !
- 17:11 sobota, 31 grudnia 2011 | linkuj
Ja sam bardzo lubię pieski, ktoś kiedyś powiedział, że pies to jest jedyna miłość, którą można kupić za pieniądze.