Poniedziałek, 20 lutego 2012

Turznica 27 - moja nowa pętla.

Śnieg praktycznie stopił się już wczoraj a po nocnym przymrozku leśne alejki z lekka zlodowaciały i pod wpływem słońca zaczęły pokrywać się wodą i błotem.Mimo wszystko pojechałem przez las. Pod wiaduktem przy kąpielisku Arkonka zrobiłem zdjęcie psychicznie choremu człowiekowi, który od dwóch lat z premedytacją brudzi ławę usytuowaną tuż przed Arkonką, przy wiadukcie. Może poślę do gazety. Po minięciu Tanowa zdecydowałem się po raz drugi przejechać znaną wszystkim (prawie wszystkim)leśną drogą nr 27. Tym razem sprawdziłem jej długość, otóż ma ona ca 5500 metrów a nie jak wcześniej podawałem 6 czy nawet 7 km. Kończy się w pobliżu leśniczówki Turznica.Następnie przejechałem skrajem Jasienicy ,potem już tradycyjnie Tatynia, Tanowo. Głębokie i lasem do domu. W sklepie pp Osowskich od właścicielki dostałem ruskie pierogi - w domu stwierdziłem , że pyszne.
Jak wynika z tytułu powołałem do swojej dyspozycji kolejną pętlę "Turznica 27" i co ciekawe jej długość ściśle odpowiada pętli jasienickiej, z tym, że ta druga jest znacznie mniej "ekologiczna" bo po części prowadzi przez Police. Ot taka zabawa w pętle.