Sobota, 24 marca 2012 Kategoria Niemcy

Polska - Niemcy 37 : 21 szkoda, że tylko w kilometrach.

Przez cmentarz do Ronda Hakena a potem kolejno Warzymice (bocianów brak), Będargowo, Warnik. Ladenthin, Schwennenz, Grmbow, Ramin,Schmagerow, Hot Klinger, Bismark, Lubieszyn, Dobra, Wołczkowo, Bezrzecze, Las Arkoński - dom. No i tak jak zaznaczyłem w tytule po niemieckiej stronie przejechałem 21 km, reszta po naszej stronie.
Zdjecie zza miejscowości Będargowo w kierunku Stobna i dalej, przez poranną mgłę. © jotwu

Żurawie pod miejscowością Ladenthin. © jotwu

Żuraw w locie. © jotwu

Na horyzoncie przygraniczna miejscowość Schwennenz. © jotwu

Hof Klinger - dwa kilometry przed miejscowością Bismark. © jotwu

Chyba masz rację, bo obok jest wysoce elegancki obiekt mieszkalny, być może gospodarstwo agroturystyczne. Chciałem zrobić zdjęcie ale była tam grupa rozgadanych ludzi, więc zrezygnowałem.
- 19:26 sobota, 24 marca 2012 | linkuj
Ostatnie zdjęcie jeśli rozumiem przedstawia reklamę jakiegoś gospodarstwa agroturystycznego, w którym handluje się dodatkowo starymi motocyklami Hof Klinger