Czwartek, 26 kwietnia 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Od Bramy Portowej pod jezioro Piaski.

Z konieczności dość często ostatnio bywam w centrum ale to nie znaczy, że zapominam o jeździe poza miasto. Z centrum miasta pojechałem przez park Kasprowicza na Głębokie skąd przez Tanowo pod Dobieszczyn. Dawno nie byłem nad leśnym jeziorem o nazwie Piaski, więc z przyjemnością i z wiatrem w plecy czerwonym szlakiem dotarłem nad to jezioro, częste miejsce "schadzek" bikerów - co zresztą widać wyraźnie. Dalsza trasa była prozaiczna, bo przez Trzebież, Jasienicę, Police,Siedlice, Dęby Bogusława, Warszewo i Niebuszewo dotarlem do domu. Droga powrotna była jednak pod dość silny wiatr. Kolejny raz jadę w dół ulicą Duńską i kolejny raz mam silny wiatr "twarzowy".
Centrum Szczecina - brama Portowa, gdzie trwa przebudowa skrzyżowania. © jotwu

Jeszcze jedno ujęcie na Bramę Portową w dniu 26 kwietnmia 12 r. © jotwu

Urząd Miasta Szczecin - wiosną 12 r. © jotwu

Schowane głęboko w lesie jezioro Piaski. © jotwu

Sympatycznie wyglądają te dywany z bratków przed UM :)
- 05:47 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj
Jak zauważyłeś, mi bardzo często zdarza się odwiedzać to piękne jezioro w środku lasu. Spokój, cisza, śpiew ptaków....strasznie lubię usiąść na pomoście i tak po prostu się wyciszyć.
- 19:02 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj
Tuniu - rozumiem, że "wskakuję na Kaskadę" to znaczy, że omijasz Bramę Portową, no i słusznie, bo tam robota idzie pełną parą. Od siebie dodam, że tam właśnie powinny być podziemne przejścia.
- 18:38 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj
chyba z kładki przyzumowałeś ....fajnie widać ...bo ja do mamy koło Medicusa wskakuję na Kaskade , i nie wiem co tam się dzieje ..ale roboty widzę - pełną parą ! :)))