Sobota, 28 kwietnia 2012 Kategoria Niemcy

Przez Warnik do Niemiec.

Rewelacyjna pogoda, bo dzień słoneczny a temperatura dochodziła do 28 stopni - oby tak w lecie. Przez Rondo Hakena dojechałem do Warnika, by tam właśnie przekroczyć granicę. Z Ladenthin przez Schwennenz,Ramin dojechałem do Löcknitz, gdzie zrobiłem zakupy w ulubionym sklepie sieci Rewe. Powrót przez Boock, Blankensee, nową ścieżką rowerową ominąłem Buk, by przez Dobrą, Wołczkowo dojechać do Głębokiego (dzieci brodziły po kolana w wodzie) i lasem do domu.
Zaczyna już kwitnąć rzepak - zdjęcie wykonalem tuż pod Warnikiem. © jotwu

Z przyjemnością jeździ się po takich drogach, tu trasa z Ramin do Löcknitz . © jotwu

W drodze do Löcknitz - rozległe tereny, wiosenna zieleń i pagórki. © jotwu

Kończą się prace przy budowie ścieżki rowerowej, która omija Buk. © jotwu

Dodam, że wzdłuż tej ścieżki rowerowej, której budowa jest bliska końca utworzono aż osiem takich miejsc na wypoczynek.
Co się dzieje w tym gnieździe na kościele w Wołczkowie. © jotwu

Ula - też wybrałem "Twoją" drogę. Kiedy można, to unikam zatłoczonych szos.
- 17:31 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj
takie ławki podobne jak nad Miedwiem przy ścieżce ...może ta sama firma ...:))) Ja dzisiaj tyle kilometrów nie dałabym rady ...chyba kryzys ...no i ten upał ....ledwo dałam radę 23 do domku ....:( Ale te wiosenne widoki - super !
- 19:18 sobota, 28 kwietnia 2012 | linkuj
Gdy ostatnio jechałem ścieżką Buk Łęgi, myślałem o tym że przydało by się dodatkowo jeszcze do niej postawić parę ławek i stolików, jak to ma miejsce u naszych sąsiadów, a tu proszę "chcesz i masz"