Środa, 23 maja 2012 Kategoria Po mieście.

Od Mieszka I do jeziora Goplana.

Dziś upał podobny do wczorajszego ale nie to było przyczyną, że tym razem nie wyjechałem gdzieś dalej. Miałem po prostu obowiązki poza rowerowe.
Przebudowa pętli tramwaju nr 3 w Lasku Arkońskim. © jotwu

Wg danych z prasy przebudowa pętli ma trwać do połowy lipca br - koszt 3.3 mln zł. Przebudowa jest konieczna, by mogły linią nr 3 kursować tramwaje nisko podwoziowe.

Z tym skrzyżowaniem na Wierzbową masz rację, też tam staję na rogu. A szkła na ścieżkach rowerowych i chodnikach to jakaś masakra.
- 13:23 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj
Dodam jeszcze, ze ścieżka rowerowa na Mieszka I jest mniej bezpieczna niż chodnik k. cmentarza. Zdaję sobie sprawę, że nie powinnam jeździć po chodniku, ale po drugiej stronie, na ścieżce, już kilkakrotnie wjechałby we mnie samochód, skręcający w którąś dróg prowadzących do sklepów, magazynów czy stacji benzynowej :(
- 10:29 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj
Wybacz Ula ale miałem dzień porządków na cmentarzu podlewałem rośliny nie tylko przy grobach moich bliskich lecz nawet znajomych, stąd ulica Mieszka I w dzisiejszej wycieczce.