Czwartek, 28 czerwca 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Odwiedziłem most Wilhelma Meyera.

Miły, spokojny dzień, bez wiatru i deszczu. Przez Niebuszewo dojechałem do ulicy Duńskiej a następnie przez Warszewo do miejsca, gdzie kiedyś rosły Dęby Bogusława skąd jest już bardzo blisko do przywróconego naszej pamięci mostu Wilhelma Meyera. Doskonale znam to miejsce z pieszych wędrówek ale nigdy nie prezentowało się tak okazale jak obecnie. Potem przez Siedlice pojechałem do Polic, by ścieżką rowerową wrócić do domu przez Tanowo.

Puszcza wkrzańska i odnowiony most ku czci Wilhelma Meyera. © jotwu

Tablica informacyjna przy moście Wilhelma Meyera. © jotwu

Jeszcze tam nie byłam po odnowieniu.
- 23:10 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj
w tą niedzielę była cała impreza z okazji odnowienia tej pamiątki ....też muszę kiedyś to zobaczyć ! A pogoda wreszcie zrobiła się idealna do jazdy ...choć straszą gorącem ! :)
- 21:15 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj
Byłem na moście przed południem około 12:00. Miło, że wracasz do formy.
- 19:46 czwartek, 28 czerwca 2012 | linkuj
Rzeczywiście też tu dzisiaj byłeś. Ciekawe, ile się rozminęliśmy - wyjechałem z pracy o 14.45, w PIlchowie byłem o 15.22, w Leśnie zapewne jakieś 15 minut później, czyli - na moście byłem najprawdopodobniej gdzieś po godzinie 16 tej :)