Niedziela, 30 września 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Wycieczka nr 253.

Co prawda wiatr dziś dość mocno hulał ale przeważnie był boczny, więc dałem sobie radę. Do Trzebieży dojechałem jadąc kolejno przez Tanowo, Tatynię, Jasienicę i Dębostrów. Słońce zachęciło mnie, by pojechać do Nowego Warpna. Co prawda bardzo nie lubię jazdy przez Brzózki, gdzie przez całą miejscowość są kocie łby ale o inną drogę dość trudno. Nowe Warpno ciągle jest porządkowane a mnie bardzo podobał się pomysł wykonania pomostu wzdłuż brzegu jeziora Nowowarpieńskiego. Pomost jest pokryty elastyczną wykładziną - wykonano jednak dotąd dość skromny odcinek. Wracałem przebudowywaną drogą na Dobieszczyn (12 km) i raczej odradzam obecnie korzystanie z tej trasy ze względu na jej stan. Z Dobieszczyna wracałem przez Stolec, Buk i Dobrą - do Głębokiego ca 24 km.

Polskie grilowanie - niezmiennie tradycyjne widoki, pełna "kultura". © jotwu

Ośrodek Żeglarstwa w Trzebieży - bardzo lubię ten widok i dlatego znowu go powtarzam. © jotwu

Tym razem wykonalem zdjęcie kościoła w Nowym Warpnie od strony jeziora. © jotwu

Na samym dole zdjęcia jest widoczny fragment pomostu biegnącego wzdłuż brzegu jeziora, jest wykonany z elastycznego materiału. Pomost jest w trakcie budowy.

Niemiecka miejscowość Altwarp widziana od strony Nowego Warpna. © jotwu

Nowe Warpno - budowa widokowego pomostu wzdłuż brzegu jeziora Nowowarpieńskiego. © jotwu

Nowe Warpno - w oddali przystań żeglarska. © jotwu

Tak 30 września 12 r. prezentował się fragment drogi Karszno - Dobieszczyn w przebudowie. © jotwu