Niedziela, 28 października 2012 Kategoria Niemcy

W październikowym słońcu.

Dzień od rana był słoneczny acz chłodny, rano bardzo chłodny. Pod wpływem słońca nocny szron szybko się stopił i po wilgotnych drogach dojechałem przez Pilchowo i Tanowo do Dobieszczyna. Aktualny stan drogi do Nowego Warpna szybko wybił mi z głowy chęć jazdy do Nowego Warpna i pojechałem trasą, którą dość często powielam. Więc wpierw Glashütte a potem Grünhof, skąd omijając tym razem Pampow pojechałem przez Mewegen do Blankensee. Na początku tej trasy, po niemieckiej stronie spotkałem trzy-osobową grupę bikerów z Polski ale obyło się bez "czułych " pozdrowień, natomiast nieco później niemieccy bikerzy powitali mnie głośnym hallo i zwróceniem uwagi, że sakwę mam otwartą. Spod granicy dotarłem do domu przez Buk, Dobrą, Wołczkowo i Bezrzecze. W Wołczkowie zatrzymałem się w nowej cukierni, w starym budynku by kupić pieczywo - polecam.

Aleja Wojska Polskiego - poranek 28-10-12 r. © jotwu

Prace drogowe także w Niemczewch. Tu widok spod Glashütte. © jotwu

Kolorowo i jesiennie pod Grünhof ale to już 28 października 12 r. © jotwu

Jeszcze jeden obrazek z wycieczki do Niemiec - w oddali ambona myśliwska. © jotwu