Niedziela, 30 grudnia 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Tęcza nad Trzebieżą.

Pogoda dziś była wyśmienita ale w czasie przejazdu przez Tatynię przez telefon od kolegi dowiedziałem się, że w Dąbiu aktualnie leje deszcz, zaś w Tatyni pięknie świeciło słońce. W wycieczce towarzyszył mi Kuba. Stanowczo odradzam jazdę drogą od Dobieszczyna w kierunku Nowego Warpn - postęp prac w przebudowie tej drogi jest niewielki.
Kaczuszki na wezbranych wodach Gunicy - 30 grudnia 12 r. © jotwu

Grudniowa tęcza nad Trzebieżą. © jotwu

Mało optymistyczny widok na remontowaną drogę Dobieszczyn - Nowe Warpno. © jotwu

Milo i kolorowo nad Zalewem Szczecińskim mimo, że to już 30 grudnia 12 r. © jotwu

Wiatraki po drugiej stronie Zalewu Szczecińskiego, widok z Trzebieży. © jotwu

Baner Zajazdu spod Trzebieży a pod nim ... znajomy osobnik. © jotwu

Miła Ulu - te 77 km to fajny dystans jak dla mnie, bo dla ciebie to przysłowiowe "małe piwo" - dziękuję Ci za sympatyczne komentarze, wręcz nie mogłem się ich doczekać.
- 13:08 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj
Miejmy nadzieję, że bliżej wiosny ruszą z dalszym remontem drogi. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
- 22:52 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj
piękna pogoda była , rzeczywiście ...nas tez deszcz ominął , na szczęście ! wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!! :)
- 21:56 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj
"Ło Matko Boska" ależ ta droga do Warpna jest straszna, chyba tylko dla tych co mają kolce w oponach...poza tym przepiękna dzisiaj pogoda była (czuć wiosnę :))))