Poniedziałek, 18 lutego 2013 Kategoria Po mieście.

Rower już po reanimacji.

Pełnia sezonu rowerowego tuż, tuż dlatego też zdecydowałem się dziś oddać rower do generalnego przeglądu wraz z wymianą zużytych części. I tym razem skorzystałem z usług firmy Kadrzyńskiego, bo po pierwsze mam do niej blisko, a po drugie rower ma być gotowy nieomal natychmiast. Wcześniej jednak z Kubą odbyliśmy rundę od Pilchowa po centrum miasta. Operacja "rower" nie trwała długo, bo już po 3 godzinach mogłem odebrać swój pojazd mimo, że z dawnego roweru niewiele zostało. Z przyjemnością mogłem przejechać parę dodatkowych kilometrów po lesie.

Mogę Cię Ula zapewnić, że aktualnie u Kadrzyńskiego funkcjonuje dobra ekipa techników, którzy znają się na rzeczy. Na przywitanie dowiedziałem się, że w tym okresie koszt robocizny jest obniżony do 50% a na otarcie łez dostałem buteleczkę Wet Lube do smarowania łańcucha.Drobiazg ale cieszy.
- 07:39 środa, 20 lutego 2013 | linkuj
Kuba - miło, że tym razem łatwo poradziłeś sobie z kolejnym wpisem, chociaż byłeś na "obczyźnie".
- 18:29 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj
Tak z czystej ciekawości, ile taki gruntowny przegląd będzie Cię kosztował.
- 15:09 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj
Przy Twoich miesięcznych przebiegach o rower dbać trzeba szczególnie :)