Sobota, 25 października 2014 Kategoria Wokół Szczecina

Z wiatrem do Rieth.

Korzystając z przyjaznego wiatru pojechałem do Rieth, by wreszcie sprawdzić jak prezentuje się nowa ścieżka rowerowa po polskiej stronie. Z Hintersee szlakiem 8 km dotarłem do Rieth, skąd na graniczny mostek. Ścieżka rowerowa w kierunku Nowego Warpna prezentuje się znakomicie. Dobry asfalt, co kilkaset metrów wygodne ławki oraz tabli informujące o przyrodzie Puszczy Wkrzańskiej. Powrót do domu był jednak nieco uciążliwy, bo tym razem wiatr nie był korzystny. Rozbieżność co do długości wycieczki jest spowodowana fakt, że endomondo włączyłem dopiero przy Arkonce.

Dziś o 14:00 była tam niezła wyżerka za free: kawa, herbata, kiełbasa na ciepło, hamburgery, babeczki i tort, do oporu, full jeszcze zostało. Zwłaszcza kawa się przydała :)
dornfeld
- 17:38 sobota, 25 października 2014 | linkuj
Ach, i znowu się minęliśmy...wielka szkoda, ale fakt było wielu znajomych rowerzystów, tak że trudno byłoby się znaleźć (ale mamy naprawdę "zajefajną" ścieżkę. W przyszłym roku trochę ich nam przybędzie, ja czekam na tą z Przecławia do Rosówka).