Sobota, 29 lipca 2017 | Uczestnicy Kategoria Niemcy

Do Blankensee ale bez marchewki.

Z samego rana samotnie pojechałem na Osowo, by stamtąd zjechać osławioną Miodową na Głębokie. Parę kółeczek po lesie i przyjechał Kuba. Co prawda mieliśmy odwiedzić koniki z Blankensee ale zabrakło marchewki. Dalsza trasa to Blankensee, Bismark, Lubieszyn, Skarbimierzyce i Bezrzecze skąd do domu już tylko 6 km. W międzyczasie umyliśmy rowery w myjni w miejscowości Dobra.
Chwila odpoczynku pod Bukiem - Kuba raczy się kefirem
Obrazek z miejscowości Bismark - 3 km od granicy © jotwu

A ja sobie dziś Tour de Pologne pooglądałem na żywo
- 17:50 sobota, 29 lipca 2017 | linkuj
Oj Mirku jednak nie przesadzaj z wysiłkiem, by znowu nie wpaść w kłopoty zdrowotne. Sprzed lat mam bardzo miłe wspomnienia z Bieszczadów - oby Tobie dopisała pogoda, z całą resztą dasz sobie radę jako wytrawny turysta.
- 14:58 sobota, 29 lipca 2017 | linkuj
Nareszcie idzie fala ciepła i będzie można pojeździć tym bardziej, że remont uważam za zakończony, a który to kosztował mnie masę nerwów i zdrowia (teraz przyszedł czas na odnowę biologiczną, a tą odbuduję na rowerze...a za tydzień w Bieszczadach).