Czwartek, 18 stycznia 2007 Kategoria Wokół Szczecina

"Urocza" wycieczka, urocza w

"Urocza" wycieczka, urocza w cudzysłowie. Kiedy rano wyjeżdżałem była zupełnie dobra pogoda, nie padalo, lekki wiatr, temperatura około siedmiu stopni, ale po 20 km jazdy zaczęło padać i tak było do końca wycieczki. Wróciłem do domu "na wylot" zmoknięty. A trasa przez Pilchowo, Tanowo, Dobieszczyn, Stolec, Buk, Dobrą, Wołczkowo, Bezrzecze do domu. Jeszcze się suszę.

jest u nas miejscowość Stolec,, paktycznie na granicy z Niemcami. Kiedyś niezły PGR teraz zapadła dziura z pięknym pałacem jakiegoś bauera, potem siedziba WOP a teraz "coś tam" z integracją europejską. Jak się nauczę wciskać fotki do swego bloga, to zamieszczę. Pozdrawiam Ciebie Czesiu !
- 17:59 czwartek, 18 stycznia 2007 | linkuj
Marna to pociecha, ale ciesz się, że teraz nie jedziesz ;)
meak
- 16:19 czwartek, 18 stycznia 2007 | linkuj
To u was też Stolec jest? ;)
W moich rodzinnych stronach też.
Fajna nazwa - zależy oczywiście jak kto na nią patrzy. ;)