Sobota, 23 czerwca 2018 Kategoria Wokół Szczecina

Od Gunicy po Kurów i Przecław.

Co prawda dzisiaj miałem w planie nieco inna trasę do pokonania ale gdy robiłem zdjęcia bocianom w  Tanowie zepsuł się mój aparat fotograficzny Nikon, więc wróciłem do domu myśląc, że wyczerpała się jego bateria - niestety awaria jest poważniejsza i dalszą część wycieczki na spotkanie z Kubą odbyłem bez Nikona ale została mi w ręku moja Nokia, stąd zdjęcie z ulicy Południowej.
Budowa obwodnicy - 23 czerwca 18 r.
Budowa obwodnicy - 23 czerwca 18 r. © jotwu
Jeszcze jeden fragment budowanej obwodnicy 23/06/18 r.
Jeszcze jeden fragment budowanej obwodnicy 23/06/18 r. © jotwu
Para bocianów z Tanowa - stan na 23 czerwca 18 r.
Para bocianów z Tanowa - stan na 23 czerwca 18 r. © jotwu
Ulica Południowa 23 czerwca 18 r. - w oddali pociąg.
Ulica Południowa 23 czerwca 18 r. - w oddali pociąg. © jotwu

Magdo - to zdjęcie jest faktycznie z okolic Arkonki i być może niewłaściwie stosuję określenie "budowa obwodnicy" na inwestycję polegającą na przedłużeniu ulicy Arkońskiej w kierunku ulicy Szafera. Niezmiernie często tamtędy jeżdżę i z dużym zainteresowaniem obserwuję postęp prac w tym miejscu. Nie do końca jestem zachwycony faktem, że odbywa się to wszystko kosztem lasu.
- 20:53 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj
Janusz, wydaje mi się, że pierwsze zdjęcie jest z okolic Arkonki, a nie z ul. Południowej. Mam nadzieję, że uda się zreanimować Twój aparat.
- 19:35 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj
Kuba zapracowany? bo solówkę zaliczyłeś.