Czwartek, 29 października 2009 Kategoria Wokół Szczecina

Mimo wszystko pętla dobieszczyńska.

Coraz mniej odstręcza mnie od przejechania pętli dobieszczyńskiej prosta o długości 3600 metrów, tuż za Tanowem. Dziś pogoda była (i jest nadal) doskonała, więc dodałem trochę kilometrów do rocznego bilansu. Nie padało a im było później, tym więcej było słońca. Na trasie nie było żadnych bikerów, no ale nie każdy dysponuje czasem przed południem.

Tradycyjne zdjęcie jesieni na Uroczysku, czyli stawu w okolicach Głębokiego.

Tuż za miejscowością Tanowo - droga do Dobieszczyna (i Eggesin).

A tu w czasach PRL była placówka WOP (Wojska Ochrony Pogranicza - wyjaśnienie dla małolatów).

Kiedy zbliżałem się do Głębokiego tak ładnie wyglądał krajobraz.

Ja tam lubię tę prostą. Nie lubię natomiast popołudnia w pracy, gdy za oknem pięknie świeci słońce, gdy rower się marnuje :)
siwiutki
- 17:12 czwartek, 29 października 2009 | linkuj
Bardzo ładne zdjęcia. Żałuje, że szkoła i pojeździć mogę piątek i weekend, bo pogoda i u mnie zachęca do wyjścia na rower.
rammzes
- 15:38 czwartek, 29 października 2009 | linkuj
Mi jednak kolory podobają się najbardziej! Pozdrawiam
robin
- 15:29 czwartek, 29 października 2009 | linkuj
A ja na drugim zdjęciu widzę trzech rowerzystów, ale podejrzewam że to nie jest ich pasja.
Zdjęcia jak zwykle udane, aż bym się przejechał tym niesławnym odcinkiem.
mm85 - 14:21 czwartek, 29 października 2009 | linkuj
Ja mogę powiedzieć, że tę prostą za Tanowem nawet lubię - nie dlatego, że prosta, ale ponieważ jest tam już mniejszy ruch samochodowy. Prosta prostą, ale zawsze można oczy wlepić w las po którejś stronie drogi. Tobie jednak najwyraźniej musiała się mocno dawać we znaki skoro aż tak dokładnie ją zmierzyłeś ;)
Ładne kolorki na zdjęciach, wiosenny rzepak powinien się mieć na baczności :)