Niedziela, 25 lipca 2010 Kategoria Wokół Szczecina

Przez Warszewo i Przęsocin do Polic.

Co prawda trochę wiało ale ogólnie pogoda była bardzo dobra. Pojechałem ulicą Duńską na Warszewo (vide znane z internetu gniazdo bocianie) a potem polami do miejscowości Przęsocin, skąd do Polic. W Lidlu drobne zakupy a potem do Siedlic. Tuż za tą miejscowością skręciłem leśną drogą (po deszczach była przejezdna) w kierunku Dębów Bogusława, praktycznie nie istniejących, następnie znowu znalazłem się na skraju pięknie rozbudowującej się dzielnicy Warszewo, potem Osów, zjazd do dzielnicy Głębokie i lasem do domu.

Na kościele widać kamerę internetową a z gniazda wystają głowy dwóch młodych bocianów.

Z zainteresowaniem obserwuję budowę domu z bali w Przęsocinie, to stan na dziś.

U mnie zagniezdzily sie kosy i tez chcialem zamontowac kamerke by sobie na BS ogladali ptasia rodzine, nie zdazylem.
Zrobie to w przyszlym roku.
Pozdrawiam
benasek
- 19:45 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
Co do starej budowli, to dosyć trudno mi jest wytłumaczyć gdzie to jest, ale na mapie jest zaznaczone, a to i link do mapy http://www.panoramio.com/photo/34528290
mm85
- 15:52 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
Bardzo fajny ten dom z bali i jak go szybko wybudowali. Jest w Przęsocinie jeszcze jeden taki podobny.