Sobota, 25 czerwca 2011 Kategoria Niemcy

Warnik - Ladenthin.

Przez Gumieńce do Ronda Hakena skąd przez Warzymice dotarłem do Będargowa. Byłem ciekawy co się zmieniło na drodze do miejscowości Warnik, tu jednak droga jest nadal kompletnie rozgrzebana z zakazem wjazdu, natomiast już za Warnikiem jest piękny asfalt i szosa polska została połączona z niemiecką a jeszcze kilka tygodni temu z trudem przeprowadzać musiałem rower przez rów graniczny. Mimo ostrzeżeń ze strony którejś z naszych dzielnych pań pojechałem rozgrzebana drogą do Schwennenz, skąd przez Grambow, Lubieszyn, Dołuje, Bezrzecze i Las Arkoński dojechałem do domu. Wiał wiatr z zachodu i było dość chłodno.

Zdjęcie w kierunku Szczecina z Będargowa.

Wypad krów pod Ladenthin.

Ta droga jest w remoncie.

Trwa przeżuwanie.

Miejmy nadzieję, że choć w przyszłym sezonie rowerkowym droga będzie już dostępna
- 07:00 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj
tez dziś popedałowałyśmy w okolice niemieckie ....i bez planu dotarłyśmy aż do Penkun .....rzeczywiście oni sukcesywnie , powolutku asfaltują polne drogi .... pewnie też mają kasę z unii :)))
- 21:54 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj
Jutro będę widział podobne klimaty, niestety z samochodu...