Niedziela, 26 czerwca 2011

Leśnymi duktami.

Nim jednak zacząłem jechać leśnymi duktami jechałem przez Pilchowo, Siedlice, Police, Jasienicę do Trzebieży, skąd skierowałem się w kierunku Myśliborza Wielkiego, by po przejechaniu czterech kilometrów skręcić w kierunku zachodnim leśną drogą (zielony szlak). Jechało mi się wybornie, bo było nieomal bezwietrznie a droga po deszczach w miarę twarda. Po drodze widziałem spory obiekt mieszkalny na zupełnym odludziu (zdjęcie poniżej) a potem śmierdzącą przetwórnię ( z portalu polickich bikerów dowiedziałem się, że jest tam hodowla dżdżownicy kalifornijskiej). W końcu dojechałem do znanego mi szlaku czerwonego i to nim dotarłem do Zalesia ( fotki poniżej). Ominąłem leśnymi drogami jezioro Świdwie i w końcu dojechałem do miejscowości Grzepnica, skąd przez Sławoszewo, Bartoszewo, Pilchowo i Głębokie dojechałem do domu.

Kiedyś poniżej funkcjonowała stacja PKP Szczecin Łękno.

Jasienica - rzeka Gunica.

Ciekawy jestem jak się mieszka tak daleko od cywilizacji ?

Zalesie i budynek Nadleśnictwa Trzebież. Wokół czysto i elegancko.

Droga dojazdowa do Nadleśnictwa w Zalesiu.

Na gospodarczym budynku w Tatyni.