Sobota, 20 sierpnia 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Czterdzieści siedem kilometrów czyli ...

Skoro tyle kilometrów pokazał licznik to znak, że znowu przejechałem trasę, którą nazwałem pętlą jasienicką. Do Jasienicy dojechałem przez Pilchowo, Siedlice, Police a z Jasienicy wracałem do domu jak zwykle przez Tatynię, Tanowo i Głębokie. Dziś wiał dość silny wiatr i to takie, że przeważnie jechałem pod wiatr.

Powyżej parę zdjęć z dzisiejszej wycieczki, na ostatnim jaskółki na drutach - podobno populacja tych ptaszków systematycznie maleje - żal.

Mam nadzieję, że już niedługo Twój rowerek zostanie porządnie dopieszczony przez jakiegoś dobrego fachowca i jazda znowu stanie się wyłącznie radością.
meak
- 07:17 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj
Moi mili wirtualni przyjaciele serdecznie Wam dziękuje za troskę ale nie należę do grupy cyborgów i jeżdżę spokojnie poniżej 30 km/h więc sprawny przedni hamulec zapewnia mi bezpieczeństwo. Z dużej górki do Siedlic byłem szczególnie ostrożny, zresztą wyrosłem z szaleństw na szosie i to dawno.
- 06:59 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj
Znajome miejsca :)
- 19:08 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj
Mam nadzieję że naprawiłeś hamulce, gdy zjeżdżałeś z Leśna Górnego do Siedlic (duża górka).