Piątek, 23 września 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Do brzegu Odry pod Jasienicą.

Przez Głębokie, Tanowo, Tatynię dotarłem do Jasienicy, gdzie coś mnie 1skusiło, żeby dostać się nad brzeg Odry trochę z innej strony niż w środę. Z centrum miejscowości pojechałem ulicą Wodną. Dość szybko okazało się, że jest to ulica wzdłuż kanału tego z wycieczki w środę. Sporo było to wędkarzy i to obojga płci. Część z nich dojechała tu samochodami a część na rowerach. Po pewnym czasie ulica się skończyła i stała się polną drogą, by jeszcze dalej prowadzić po wale przeciwpowodziowym - tak w końcu dotarłem do brzegu Odry. Zaskoczyły mnie tu jakieś urządzenia gazowe - może to część gazociągu przez Odrę ? Nie lubię wracać tą samą drogę, więc uparcie jechałem w kierunku północnym wałem i po ca 4 km dojechałem do Uniemyśla. Dalsza trasa to Drogoradz, Nowa Jasienica a potem lasem do szosy tanowskiej. Wyjechałem cztery kilometry za Tanowem, więc całkiem dobrze, bo to już około 20 km od mego miejsca zamieszkania.

Mnóstwo szyszek na drzewie z ogrodu w Tanowie.

Wzdłuż ulicy Wodnej są spore pastwiska i tu widoki z nich.