Środa, 28 września 2011 Kategoria Niemcy

Z przyjemnością do Löcknitz.

Ta przyjemność z tytułu wpisu wynika z nadal świetnej pogody. Pojechałem lasem do Głębokiego a potem przejeżdżałem kolejno Pilchowo, Bartoszewo, Dobrą, Buk, Blankensee, Plöwen, by dojechać do Löcknitz . Misiacz barwnie opisał swoje zakupy w tej miejscowości, więc i ja tym razem "zaszalałem" (36 euro)zakupowo w Rewe, gdzie można płacić kartami bankowymi. W drodze powrotnej do granicy jechałem przez Boock a od granicy tradycyjnie Dobra, Wołczkowo itd.

Brum - moje zakupy w Rewe to przede wszystkim nożyki Mach3 do golenia, bo to kosztowało ponad 21 euro a na deser ser Maasdamer, twarożek Champignon, wino Imiglykos, bułeczki z rodzynkami, jakiś jogurt, zatem nic szczególnego. Misiacz ma rację co do sera, jest świetny. Dodam jednak, że ilości serów, twarogów, sosów są wyjątkowo spore.
- 06:13 sobota, 1 października 2011 | linkuj
Brum, pies trącał temperatury, byle było ładnie i zegarków nam nie przestawiali ... :(
Misiacz
- 21:20 piątek, 30 września 2011 | linkuj
ale czuje się w Twoim wpisie zadowolenie ....to wpływ pogody zapewne ...i to jest to !
- 21:10 czwartek, 29 września 2011 | linkuj
Zakupowo i oczywiście kwieciście :)