Poniedziałek, 30 stycznia 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Bokiem do wiatru.

Nadal na Polską niż syberyjski i wiatr od wschodu, więc dziś pojechałem przez Pilchowo pod Tanowo i tę miejscowość objechałem wokoło a potem krotki wypad do centrum miasta. Taki układ trasy pozwolił mi uniknąć lodowatego wiatru w twarz.

Na Uroczysku tatuś z dzieckiem - ryzykowna zabawa, bo w Szczecinie mrozy nie były dotąd siarczyste, więc i lód chyba niezbyt gruby. Jedyna pociecha to fakt, iż jest to płytki akwen.
  • Temperatura -5.0°C

Zaskoczył mnie ten widok bo wydaj mi się, że zbiorniki wodne mają cieniutka powłokę lodową :/
- 22:06 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj
a kiedy , jak myślicie będzie tam można bezpiecznie pojeździć ...bo ja jestem tchórz ! :)))) A lodowisko superzaste !
- 20:38 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj
I co z tego, ze płytki akwen? Jak się lód załamie, to mogą umrzeć z wychłodzenia, zanim się utopią. Głupota powinna być karalna!
niradhara
- 18:21 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj
Faktycznie, tatuś trochę cierpi na brak wyobraźni.
- 16:04 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj
Nie wiem, jak tam u Was będzie, ale w Warszawie ma być w piątek -20, więc mroźna zabawa niedługo zacznie się na całego :)