Sobota, 25 lutego 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Tym razem z Lukasem.

Zaskoczył mnie Łukasz proponując wspólną wycieczkę. Co prawda planował tylko zaliczyć objazd jeziora Głębokie i wrócić do domu ale po minięciu Pilchowa nabrał ochoty na dalszą jazdę. Przejechaliśmy wokół Tanowo i ścieżką rowerową dotarliśmy do Polic. Powrót przez Siedlice, Pilchowo itd.
Na dolnym zdjęciu widać plecy Łukasza, który niekiedy musiał schodzić z roweru, by odpoczęło mu kolano. Widać też ostatni odcinek ścieżki rowerowej przez Policami - pojęcia nie mam dokąd wg planu ma prowadzić ścieżka. Po drodze jest długi odcinek wzdłuż cmentarza a potem do torów kolejowych. Na poboczu drogi widać sporo materiału gotowego do prac.
Czyżby gawroni sejmik przed odlotem ? © jotwu

Ścieżka rowerowa na skraju Polic. © jotwu

A właśnie miałam zapytać, jak tam ścieżka rowerowa do Polic. Ech, nasza rzeczywistość :/
- 20:08 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
@srk23 - niestety masz całkowitą rację. Dziś trochę byłem niezbyt miło zaskoczony brakiem postępu w pracach przy tej inwestycji. Zapewne zgodzisz się ze mną, że przy sklepie w Trzeszczynie nic się nie da konkretnego zrobić, bo przecież dla ścieżki rowerowej nie zburzy się budynku ze sklepem - będziemy zsiadać z rowerów i tyle. Masz bliżej, więc jak będą zmiany daj znać.
- 19:52 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
Ale jak sam zauważyłeś jest parę miejsc nie dokończonych na tej trasie i bardzo ważnych i niebezpiecznych między innymi w Trzeszczynie koło sklepu i przed samym znakiem Police, a oni wzięli się za budowanie następnych nie połączonych nitek (dziwne budowanie).
- 19:45 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
ale Ci ostatnio zdjęcia rosną ! :))) Czy to oznaka wiosny ? A tam mniej pewnie wiało , bo lasy dookoła ....zazdroszczę nawet tego wiatru , bo ja uziemiona ....
- 17:18 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
Jutro zapowiada się ładna pogoda, mniejszy wiatr, słoneczko tylko temperatura bardziej rześka. Zapewne wykorzystam tę aurę odpowiednio :)
- 15:57 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
No i popełniłaś błąd Małgosiu, bo wiatr wyglądał groźnie ale de facto był do wytrzymania, zwłaszcza jak wiał w plecy -:) a niekiedy tak było.
- 15:17 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj
Ależ piękne zdjęcie :)
Ja dziś zrezygnowałam z rowerka, wiatr wyjący za oknem nie zachęcił mnie dziś dojazdy