Poniedziałek, 27 lutego 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Po nocnym przymrozku.

Zgodnie z prognozami pogody w nocy był lekki przymrozek ale w ciągu dnia temperatura doszła do sześciu stopni a wiatr był mniej odczuwalny niż wczoraj.Od paru lat, gdy "odkryłem" tereny za Przecławiem dość regularnie tam się pojawiam. Dziś pod dojechaniu do Ronda Hakena przejechałem przez Warzymice, Będargowo, Dołuje, Wąwelnicę, Redlicę, Bezrzecze, Wołczkowo by dojechać do Głębokiego, skąd już tylko 5 km lasem do domu. Jadąc z miejscowości Dołuje w kierunku Wąwelnicy zaciekawił mnie odległy widok dymiących kominów Kombinatu Chemicznego Police, stąd też poniższe zdjęcie. Jakość "taka sobie", no ale skoro nie miałem ze sobą statywu a ponadto w powietrzu była lekka mgiełka, więc nie ma co się dziwić.
Widok spod miejscowości Dołuje w kierunku na kominy Kombinatu Chemicznego Police. © jotwu

Prace porządkowe na kąpielisku Arkonka - nowa inwestycja w Szczecinie. © jotwu

A pod wieczór krotki wypad do centrum, do bankomatu.

może nie smrodzą im , ale pewnie je trochę widać , nie tylko przez lornetkę , nie ? :))))
A zdjęcie z takiej odległości jest naprawdę dobre ! :)))
- 11:01 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj
Ja jednak podziwiam tę moc przybliżeń Twojego aparatu. A jakość zdjęcia przy zbliżeniu dużym i tak jest doskonała
- 22:37 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
Tuniu, pewno zażartowałaś sobie, bo przecież wiesz jak daleko jest od Wąwelnicy do kominów w Policach. To taki "lornetkowy" skrót terenowy. Ja wiem, że się nie popisałem tym zdjęciem, nie mogłem jednak się oprzeć, by go nie zaprezentować.
- 21:20 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj
to niezbyt ciekawy widok mają mieszkańcy Wąwelnicy ...te kominy ....