Wtorek, 27 marca 2012 Kategoria Po mieście.

Zastój !

Trzeba było mojego telefonu, by "pobyt" mojego roweru w Madbike zbytnio nie przedłużył się. Byłem tam po 17:00 i jeszcze coś trzeba było dokręcać. Odebrałem rower, pojechałem do domu, gdzie okazało się że rower jest bez lampki, więc znowu rundka do MadBike pod odbiór gadgetu. Rower jest więc skompletowany i na chodzie, więc jutro go przetestuję na dalszej trasie.Na temat warsztatu mam mieszane uczucia, bo 3 miesiące temu gdy prosiłem o instalację błotnika na przednim kole okazało się, że nie jest to możliwe, bo opona jest zbyt gruba, zaś tym razem też tego nie wykonano, bo mamy odpowiednie błotniki, lecz brak do nich prętów mocujących. Mając trochę czasu poza rowerowego zrobiłem poniżej widoczne zdjęcia, stosując opcje, które rzadko stosuję, a to "rysunek" a to "kamera otworkowa".
Aleja Wojska Polskiego w formie fotograficznego rysunku. © jotwu

Zdjęcie wykonane w opcji "kamera otworkowa" - a widać ulicę 26 Kwietnia. © jotwu

Ulica 26 Kwietnia w kierunku na centrum miasta. © jotwu

już się otwiera ! Widać różnicę ! Takie lekkie podrasowanie , a jaki zupełnie inny odbiór , nie ?
- 11:25 środa, 28 marca 2012 | linkuj
Tuniu - nie wiem czemu ale niekiedy, gdy korzystam z Firefox''a, to część moich zdjęć nie otwiera się, podczas gdy przechodzę na Chrome lub Internet Explorer, to wszystko działa bez zarzutu.
- 20:36 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj
o! zdolny z Ciebie rysownik ! super ! Ale drugie zdjęcie nie chce mi się otworzyć ...nie wiem czemu ....:)
- 19:13 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj
W jednym ze swoich zdjęć Tunia mi przypomniała, że mój aparat także potrafi zmieniać rzeczywistość. Pozdrawiam Cię Małgosiu !
- 17:45 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj
Co za zmiana w przekazie, całkiem ciekawe opcje :)
Rowerek sprawny więc poproszę jutro o zdjęcia bocianów :), mogą być wykonane w opcjach wyżej przedstawionych :)