Środa, 28 marca 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Sprawdzian roweru po regulacjach.

Zaskoczył mnie Łukasz propozycją wspólnego wypadu za miasto a jeszcze bardziej tym, że dał się namówić na wycieczkę ponad 40 km. Przez Las Arkoński, Głębokie, Tanowo (gniazdo bocianie bez lokatorów)dotarliśmy do dobrze znanej leśnej drogi z numerem 27. Na tej drodze wiło się stworzenie ze zdjęcia poniżej, długości około 25 cm, lśniący kolor złocisto - brązowy.Dzięki cennym wpisom internautów wiem już, że to padalec. Droga 27 Łukaszowi bardzo się podobała, co było do przewidzenia. Przy leśnictwie Turzyca jeden z koni wyskubywał sierść z grzbietu drugiego konika. Nie zmyślam, wyskubywał a potem wypluwał.Przejechaliśmy przez Jasienicę a następnie zachodnim brzegiem Kombinatu Chemicznego dotarliśmy pod Trzeszczyn, skąd ścieżką rowerową do Głębokiego, skąd lasem do domu.
Wijące się stworzenie - na leśnej drodze 27. © jotwu

Skubanie grebietu konika. © jotwu

Mój dzisiejszy partner na trasie Łukasz, montuje koło. © jotwu

Tu Łukasz dzielnie walczy ze swoim rowerem montując tylne koło po wymianie ogumienia.