Wtorek, 24 kwietnia 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Z wiatrem za Buk.

Z wiatrem przez Wołczkowo, Dobrą za Buk . Tu skręciłem budowaną ścieżką rowerową skrajem Łegów w kierunku Dobrej. Kolejne miejscowości, które przejeżdżałem to Grzepnica, Bartoszewo, Pilchowo, przejazd przez las a następnie przebudowywaną ulicą Arkońską. Ucieszył mnie widok kompletów bocianów w Wołczkowie, Dobrej i Buku vide zdjęcia.
Kościół w Wołczkowie a na nim zasiedlone gniazdo bocianie. © jotwu

Sympatyczna para bocianów z Wołczkowa. © jotwu

Bociany z Wołczkowa - będzie potomstwo. © jotwu

Teraz wypada mieć nadzieję, że wkrótce w gnieździe pojawią młode bociany. © jotwu

A na koniec bocianiej sesji zasiedlone gniazdo w Dobrej. © jotwu

Kwietniowe pąki kasztanowca. © jotwu

Budowa ścieżki rowerowej pod Bukiem dobiega końca. © jotwu

To tym bardziej słowa podziwu za te zdjęcia :)
- 06:04 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj
Dziękuję za miłe słowa. Małgosiu - wiem, że zdjęcia ze statywem są bardziej precyzyjne ale tym razem statyw został w domu, szkoda.
- 05:50 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj
Mistrzostwo świata dzisiejsza sesja bocianowa. Januszu zapytam, robiłeś zdjęcia ze statywem?
- 20:45 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj
Cudne te Twoje bocianki ! A i kasztanowiec pokazujący listki - też ! A w Smolęcinie wieczorem pusto było w gnieździe :(
- 19:18 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj
Gdyby taką ścieżkę wybudowano na Szlaku Orła Bielika, to można by rzec że naprawdę jesteśmy w Unii, ale jak widać jedni potrafią, a drudzy buble budują.