Niedziela, 24 czerwca 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Raz "setka" a raz "pięćdziesiątka".

Z samego rana przejechałem przez przebudowywane ulice Arkońską oraz Niemierzyńską, tym razem bez zdjęć, by nimi nie zanudzać (prace wykończeniowe są bardzo żmudne więc i postęp w pracach nie może być oszałamiający). W jeździe ulicą Duńską na Warszewo dotrzymywał mi towarzystwa dziesięcioletni mężczyzna, oczywiście na rowerze, więc miło sobie gawędziliśmy jadąc pod górę.Do Przęsocina, już samotnie, dojechałem po części lasem, a po części polami. Potem "z górki" do Polic, gdzie zrobiłem drobne zakupy w Lidlu ale też dowiedziałem się, że od 2 lipca będą w sprzedaży akcesoria rowerowe i do biegania. Dalsza część trasy to schemat - Jasienica, Tatynia, Tanowo itd.

Przęsocin - widok jak z graciarni. Zdjęcie od strony tzw zaplecza. © jotwu

Kościól z miejscowości Przęsocin. © jotwu

żebyś nie wpadł w nałóg ! ...chociaż po pięćdziesiątce jeszcze można pedałować , nie ? .....nie mówię tylko o kieliszku , ale i o wieku ....my będziemy do setki ! A nordic walking też muszę spróbować , bo to dobre pono na kręgosłup ! :)
- 21:47 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj
Brawa dla żony a dla Ciebie nagana za określenie wobec niej "na stare lata". Nie słyszała tego określenia, więc cofam naganę.
- 19:45 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj
Siłą ją musiałem oderwać od książek bo ma teraz zaliczenia (zachciało się kobiecie na stare lata studia robić :)), ale była wdzięczna za spacer po lesie bo umysł trochę się przewietrzył.
- 18:45 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj
Miłośnicy nordic walkingu przekonywali mnie swego czasu i to rzeczowo, że ten rodzaj rekreacji ma większe walory zdrowotne niż jazda na rowerze, zatem nie miej sobie za złe, że tym razem nie skorzystałeś z roweru. Żona z pewnością była Ci wdzięczna za to.
- 16:42 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj
Chyba ze sto razy przejeżdżałem koło tego kościółka, ale nigdy nie byłem w środku, ponadto Ty 50km a ja dzisiaj lajtowo tylko 10 z "kijkami" z małżonką po lesie.
- 16:37 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj
Piękny kościółek w Przęsocinie, niezwyczajna jestem zaglądać do centrum tej miejscowości