Wtorek, 24 lipca 2012 Kategoria Niemcy

Niemcy - Polska 74 : 46 ale to nie wynik sportowy lecz liczba kilometrów przejechanych na danym terenie.

Śladami Mirka i ja zdecydowałem się odwiedzić Pasewalk ale od strony Torgelow. Przez Tanowo dojechałem do Dobieszczyna (25 km) a potem kolejno Hintersee (31 km), Ahlbeck (41 km), Eggesin (49 km), Torgelow (54 km) no i na deser Pasewalk (75 km). W nawiasach podaję wskazania licznika od wyjazdu z domu, przy dojeździe do centrum danej miejscowości.Chyba na trasie Pasewalk - Torgelow odbywał się bieg długodystansowy z udziałem sportowców w zaawansowanym wieku, co trochę przebiegali obok mnie zawodnicy obojga płci. Być może wypuszczani na start kolejno, co minutę czy może dwie. Prawie całą trasę z Eggesin do Pasewalku można przejechać ścieżką rowerową, natomiast zdecydowanie odradzam jazdę trasą Pasewalk - Löcknitz, bo ruch samochodowy jest na tej trasie bardzo intensywny, w tym dużo aut ciężarowych z Polski lub do Polski, no a ścieżki rowerowej praktycznie brak. Dojeżdżając do Löcknitz licznik wskazał, że przejechałem już 92 km, zaś na granicy w Lubieszynie było 104 km. Od granicy pojechałem przez Dołuje, Stobno, Mierzyn i Krzekowo.

Centrum Eggesin - może dla bikerów będą ciekawe dane z drogowskazów. © jotwu

Interesujące wykorzystanie pni drzew w centrum miejscowości Eggesin. © jotwu

Tak kolorowo prezentowała się rzeka Randow, tuż za Eggesin. © jotwu

W samym centrum miejscowości Pasewalk góruje nad calością obiekt sakralny. © jotwu

Z Pasewalku stanowczo należy wracać trasą, którą proponuje Misiacz.
- 05:45 sobota, 28 lipca 2012 | linkuj
Misiacz - oczywiście znam trasę, którą proponujesz ale dziś chciałem być w Loecknitz a konkretnie w sklepie Rewe, stąd ryzykowna decyzja jazdy w samochodowym tłoku.
- 18:25 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj
Bardzo lubię tę trasę, ale nigdy nie jeżdżę bezpośrednio z Pasewalku do Loecknitz drogą główną i dalej do Lubieszyna właśnie ze względu na ruch, zamiast tego wracam przez Krugsdorf, Rothenklempenow i wjeżdżam do Polski przez Blankensee, w załączeniu MAPKA (KLIK).
Zacny dystansik.
Misiacz
- 18:10 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj
Oboje jesteście bardzo mili i łaskawi w ocenach ale zarówno wczoraj jak i dziś ze szczególnym szacunkiem darzę Wasze eskapady o długościach ponad 150 km.
- 17:32 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj
Przy takiej pogodzie to tylko setki wykręcać. Gratuluje dystansów :)
- 17:29 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj
Brawo Janusz, drugi dzień z SETKĄ na liczniku, ale się Tobie nie dziwie dzisiejszy dzień po ostatnich pluchach naprawdę zachęcał do dłuższej trasy.