Środa, 29 sierpnia 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Od Turzyna po Tanowo.

Dziś byłem w trzech punktach naprawy rowerów, bo mam zamiar oddać w poniedziałek swój rower do dokładnego przeglądu, wymiany zużytych części oraz wszelkich regulacji. Po dziesięciu tysiącach jazdy jest to konieczność. Kadrzyński odpadł, bo trzeba czekać długo (urlopy mechaników) a w ciągu 2 - 3 dni mogą przeglądu dokonać Synkros oraz MadBike. Wczoraj "skończyła" mi się mapa a dziś było to samo z licznikiem firmy Author - po prostu górna jego granica to 9999.99 km. Moja wycieczka to od Turzyna po Tanowo.

Dziękuję Ci Ula za mile wpisy. Chyba dziś podjadę na Ku Słońcu by sprawdzić czy mają "moce przerobowe" by niezbyt długo dopieszczać mój rower. Uwierz mi, że nie jeżdżę dla żadnych rekordów, z tego się wyrasta. Jednak jako że wszędzie poruszam się na rowerze, więc trochę kilometrów się zbiera. Co do Schwedt, to Mirek mnie zmobilizował, by tam pojechać a przecież ma znacznie dalej (Police). Byłem tam w 2003 roku i wyszło mi wtedy 114 km , zatem w dobrej normie, niestety zabłądziłem i tym razem wyszło nieco więcej. Powrót lasem do domu po ciemku jednak do przyjemności nie należał, stąd też mój podziw dla Twoich nocnych wyczynów wzrósł o 113,5 %. Moje późno wieczorne zdjęcia z Blankensee niestety nie są zgodne z rzeczywistością, zabrakło doświadczenia i paru spokojnych prób.