Wtorek, 20 września 2011 Kategoria Wokół Szczecina

Obrzeżami miasta.

Wczoraj miałem dzień gospodarczy (koszenie trawy, przycinanie żywopłotu) te czynności dość skutecznie wyleczyły mnie z cyklozy. Wtorek zaczął się od prac hydraulicznych w piwnicy, co ograniczyło czas na rower. Dość późno pojechalem na zakupy w Tesco na Pomorzanach a potem przez Rondo Hakena, Warzymice, Stobno, Mierzyn na Krzekowo, gdzie przez własną niefrasobliwość uszkodziłem dętkę w tylnym kole i dlatego spacerkiem (4 km) doszedłem do domu.

Dwa ujęcia z okolic miejscowości Stobno, w oddali charakterystyczna wieża kościoła w tej miejscowości.

Jak widać budowa hali sportowej idzie pełną parą.

Na placu Jakuba Wujka jeszcze kolorowo.

Rowerzystka - masz rację, pogoda była dobra, świeciło słoneczko, po drodze zrobiłem kilka zdjęć więc to był naprawdę miły spacer.
- 19:27 wtorek, 20 września 2011 | linkuj
4 km to dystans na spacerek i pewnie z przyjemnością go pokonałeś :)
- 19:24 wtorek, 20 września 2011 | linkuj
Już tyle tej hali stoi?!
rammzes
- 17:29 wtorek, 20 września 2011 | linkuj
Mogę Ci Miasiacz powiedzieć, że zdarzenia typu uszkodzenie dętki przyjmuję jako coś naturalnego i to kompletnie mnie nie stresuje. Z impetem podjechałem na krawężnik, taśma na obręczy ze "starości" jest pofałdowana i to chyba spowodowało uszkodzenie dętki. Miałem dętkę zapasową przy sobie ale nie chciało mi się grzebać przy rowerze wśród licznych gapiów. Pokornie odbieram zbyt liczne sygnały ze strony roweru, że już czas na kupno nowego. Znowu mnie złapałeś w trakcie dokonywania wpisu.