Wtorek, 27 grudnia 2011 Kategoria Po mieście.

Plus 10 stopni - czy to jest zima ?

Rano dość długo zmagałem się z wymianą przebitej dętki w tylnym kole, bo jak się w praktyce okazało dwie zapasowe dętki, wcześniej klejone były dziurawe. W końcu udało mi się rower doprowadzić do pełnej sprawności i od razu pojechałem do Mad Bike, gdzie kupiłem nową dętkę i tak zwany "Zestaw naprawczy". Przez centrum Szczecina dojechałem do Lasu Arkońskiego, by pokręcić się wokół Arkonki.

@dornefeld całkowicie podzielam Twoją opinię na temat napisu, bo skoro to zabytek, który miasto zdecydowało się jednak zrekonstruować, to z pewnością należało zachować także napis a tak to jest to swoista manipulacja zabytkiem.
- 15:20 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj
Trochę po czasie ten komentarz, ale trudno. Mnie w tej sprawie najbardziej nie bulwersuje ta dewastacja, zawsze w społeczeństwie są psychopaci, idioci, chamy, złodzieje, mordercy, oczywiście dobrze by było jakby ich złapali i zmusili to zapłacenia za kolejny remont a jak nie mają kasy, to zabrać im mieszkanie na poczet długu, proste. Skandalem natomiast jest to, że konserwator zabytków, który jak sama nazwa wskazuje jest po to by zachować w maksymalny sposób oryginalny wygląd zabytków (konserwować), zleca zniszczenie oryginalnego napisu i umieszcza takie g...o. Rozumiem, gdyby ten napis zasłonili, żeby ochronić przed zniszczeniem ale zamalowania w tak chamski sposób już nie. "Brakuje" tu jeszcze napisu w stylu: "Tranwaje Szczecińskie S.A, czy np. sp. z o. o. ".
dornfeld
- 14:06 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj
Oba czynniki mają znaczenie, ale chyba największym z nich jest ogólna społeczna znieczulica, "tumiwisizm" i ogólne odcięcie się jednostki od ogółu (można to chyba nazwać skrajnym egoizmem). Do tego dokłada się duża obojętność tzw. służb porządkowych i dość obcesowe traktowanie przez nie tych, którym jeszcze na czymkolwiek zależy.
- 12:26 piątek, 30 grudnia 2011 | linkuj
Fatalna sprawa - ile w tym winy wychowania młodzieży a ile łagodnych kar ?
- 15:54 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj
Miałem rację twierdząc, że wiata długo się nie uchowa, nawet nie do końca wyremontowana padła ofiarą naszej zdziczałej bananowej młodzieży, więcej pod TYM LINKIEM
- 21:18 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj
Czekam, aż wyrosną palmy w Szczecinie, nie pogniewałbym się na klimat śródziemnomorski :)))
Widzę, że napis niemiecki zastąpiono polskim na przystanku.
- 17:42 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj
10 stopni to i czasami w lecie bywa :)