Czwartek, 29 marca 2012 Kategoria Wokół Szczecina

Przeważnie z wiatrem ...

Podobnie jak wczoraj wiał dość przykry wiatr z północnego zachodu ale tak się złożyło, że większość jazdy wiatr mi sprzyjał. Głębokie - Sławoszewo - Dobra (bocianie gniazdo puste) - Lubieszyn - Dołuje - Będargowo - Warzymice (bocianie gniazdo też puste) - Rondo Hakena - Pomorzany i przez centrum do domu. Z przyjemnością przejechałem ulicą Graniczną z Dobrej do Lubieszyna, skąd pochodzą oba zdjęcia.
Na zdjęciu ulica Graniczna, która łączy Dobrą z Lubieszynem. © jotwu

Łabędź i kaczuszki na stawie pod Dobrą. © jotwu

Mirku ale przez to,że mimo fatalnych warunków pogodowych w drodze powrotnej dałeś sobie świetnie radę bez zrzędzenia i narzekania na pogodę zyskałeś moje i chyba nie tylko moje uznanie.
- 18:02 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj
Właśnie, Małgosia ma rację, zapewne Janusz ogląda serwisy Meteo i dlatego wybiera tak trasę, oby mieć wiatr w plecy. Mnie ostatnia przejażdżka nauczyła, że przy planowaniu wycieczki poza ładną pogodą trzeba też sprawdzić z jaką siłą, kierunkiem wieje wiatr i dopiero planować trasę.
- 17:36 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj
Wygląda na to, że Janusz obserwuje prognozy pogody i planuje doskonale wycieczkę. Trochę już mi tęskno za bocianami :/