Piątek, 30 marca 2012 Kategoria Po mieście.

Ograniczyłem się do krótkiego wypadu do lasu.

Istotnie w piątki mam sporo domowych obowiązków, więc mogłem tylko nieco pokręcić się po Lasku Arkońskim ale specjalnie nie żałuję, bo dzień był gość chłodny, ciągle dokucza północno - zachodni wiatr, czasami nawet pada deszcz.
Zebranie organizacyjne nowej grupy nordic walking. © jotwu

Przebudowa ulic Arkońskiej i Niemierzyńskiej - widok z 30 marca 12 r. © jotwu

Jak widać na zdjęciu prace w okolicy szpitala nie są prowadzone w zbyt szybkim tempie.

o ile pamiętam , to koło Stadionu Arkonii raz ,albo dwa razy w tygodniu jest odpłatnie nauka chodzenia ...ktoś ją prowadzi ...a potem to już każdy chodzi jak se chce i gdzie se chce ! Ale robi to poprawnie , a nie jak samouk podglądacz ! :))))
- 17:38 piątek, 30 marca 2012 | linkuj
Może to Masa Krytyczna Nordic Walking... ;)
- 17:31 piątek, 30 marca 2012 | linkuj
Istotnie tramwaje mają ruszyć do końca kwietnia. Słupy trakcyjne już zostały ustawione, w dwóch miejscach jeszcze są spore luki na szyny ale grunt jest już pod nie przygotowany. Na pętli trójki zrobił się staw, więc na tym odcinku istotnie sytuacja jest trudna, chodzi mianowicie o dojazd tramwajów niskopodłogowych, które są cięższe od tych, które kiedyś tam kursowały. Niezmiennie cieszę się, że nie mieszkam przy tych rozkopanych ulicach. O dojeździe do szpitala nie wspomnę.
- 16:52 piątek, 30 marca 2012 | linkuj
Masz rację, pochodzić. A pro po nartorolek, to widziałem jeżdżących na nich bardzo dużo starszych Niemców na ścieżce rowerowej do Schwedt i muszę przyznać że chociaż pot lał się z nich strumieniem to "szli jak burza".
- 16:51 piątek, 30 marca 2012 | linkuj
Grupa faktyczne duża, ale to dowód że Szczecinianie zaczęli prowadzić zdrowy tryb życia (sam się zastanawiam czy nie pobiegać z tymi kijami)